sábado, 24 de agosto de 2013

Teories de One Piece

M'acabo d'acabar la sèrie de One Piece i m'han vingut moltes ganes de comentar amb algú que en pensa i opina, i és per això que he decidit ficar a internet tot el que penso jo.

En primer lloc us deixo un link  amb la millor teoria que he trobat sobre el desenllaç de One Piece. En quant a la continuació de la sèrie jo no tenia ni idea del que podia passar, però crec que aquests esdeveniments cón els més coherents. Més que una teoria és un Spoitler, ja que ho aclareix tot i no sembla tenir "punts febles" així que personalment no us recomano llegir-la. Jo l'he llegit perquè tenia massa curiossitat per saber que opinava la gent.

Link: http://www.pirateking.es/foro/ftopic24613-0.html?

Ara passo al que jo havia pensat fins al moment, que no era ni de lluny tan complex com el que explica el link. Més que res perquè mai m'havia parat a pensar en tant.



Les meves teories tracten sobre temes més concrets i no tan generals, són coses més simples.

La primera és que en Ruffy i en Gold D. Roger estan relacionats familiarment d'alguna forma, i això em va fer pensar en que en Roger i en Garp siguin molt possiblement germans (encara que tinguin noms diferents un podria haver agafat el de la mare i l'altre el del pare) o cosins. Sempre m'ha semblat que eren molt semblants físicament i mentalment, tant en Roger, com en Ruffy, en Garp i l'Ace. També podria ser que en Roger i en Dragon fossin germans i en Garp el seu pare, i que per tant, en Ruffy i l'Ace fossin cosins.

La segona és encara més simple, i és que crec que en Rayleigh i el Shanks són pare i fill.

I la última que ara em ve al cap, i que se m'ha ocorregut després de llegir la teoria del Link, és que potser "la voluntat de D" estigui en les persones que descendeixen del regne que va perdre contra el Govern Mundial al segle en blanc. (Aquesta potser s'entèn millor havent llegit el post del link, tot i que és bastant improvable).

Avui acabo aquí, però aniré fent més posts amb possibles teories i fets d'aquesta gran sèrie.

S'obliga a comentar i opinar ja que vull saber que pensa la gent de tot això!!

2 comentarios:

  1. A mi m'agradaria que no tinguessin res a veure entre les famílies, ja em va sembla massa que en Rayliegh fos tiet d'en Ruffy.. (U diu en Buggy en un episodi, suposo que ho sabeu)aquí deixo el video:

    http://www.youtube.com/watch?v=_jVHUZEAbR8&noredirect=1

    Per tant, rayliegh i Roger germans ,,..., NO siusplau jaja...

    Percert la teoria del link és la hòstia, no l'havia llegit, gràcies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, em vaig assabentar després d'haver publicat el post. La veritat és que ara crec pot possible una relació familiar propera entre el Garp i en Roger, però del que estic segur és de que tenen família comú de segles anteriors (Per el tema de la "D").

      Amb el que comentes de que en Rayleigh és el tiet de'n Ruffy suposu, i estic casi segur, que ho és per part de mare, i això vol dir que molt possiblement el tema de qui és la seva mare no quedarà com una incògnita com a Dragon Ball. Segurament, El haki del Ruffy prové d'aquesta branca de la família.

      Bé, soposu que ja ho anirem veient a mida que avanci la sèrie :)

      Gràcies per comentar!! :D

      Eliminar